امروز : 1402/12/29

اوقات شرعی

اوقات شرعی

آمار بازدیدکنندگان





اعزام مستمر به مدارس قم ۹۹-۱۳۹۸

`  
       

بسم الله الرحمن الرحیم

با توجه به هماهنگی انجام شده با برخی مدارس قم ، ان شاء الله اعزام مبلغ به مدارس قم بصورت هر مبلغ جهت یک مدرسه بصورت جهادی انجام خواهد شد.

شرح :
برخی مدارس بعنوان مدرسه هدف تعیین شده و مبلغین بصورت متمرکز صرفا به همان مدارس جهت گفتمان دینی و یا حلقه صالحین اعزام می شوندو یا اینکه طبق توافقی که بین مبلغ و مدیریت مدرسه انجام می شود طبق ساعات درسی اعلام شده از طرف مدرسه (در شیفت صبح یا عصر) مبلغین محترم مثل دیگر دبیران تا انتهاء سال تحصیلی در همان کلاس حاضر می شوند.
* اولویت با مدارس ویژه هدف گذاری شده و در حد امکان نزدیک محل سکونت و یا محل درس مبلغین انتخاب می شود.

روش ثبت نام در سایت

 
ا*۱-افرادی که برای اولین بار به سایت مراجعه می کنند ابتداء باید با استفاده از گزینه "تشکیل پرونده "در سایت تشکیل پرونده دهند. (توجه شود که توسط سیستم کد ملی بعنوان نام کاربری شما ثبت می شود و قابل تغییر نیست و شماره همراه شما بعنوان رمز عبور ثبت می شود که رمز عبور بعداً قابل تغییر است.)
ا*۲-بعد از تشکیل پرونده و ثبت مشخصات باید توسط گزینه "ورود به سایت "با وارد نمودن کد ملّی و شماره همراه به صفحه کاربری خود وارد شوید و در فراخوان مربوطه ثبت نام کنید.
.جهت ورود به سایت باید کد ملی و شماره همراه خود را با اعداد انگلیسی بنویسید -۳*ا
توجّه:
الف-صرف تشکیل پرونده به منزله ثبت نام در هیچ فراخوانی نیست بلکه فقط ثبت مشخصات در سایت صورت گرفته و فقط بعد از ثبت نام در فراخوان مربوطه است که از شما جهت مصاحبه و اعزام دعوت می شود.
ب-در هنگام تشکیل پرونده ، ثبت عکس معمم الزامی است

 
21:54 1398/09/17 | نویسنده:‏sdd